Světluška a Amír na zámku

9. března 2013 v 6:12 | Nina
Zdravím všechny z Posázaví, bohužel píšu do nepříznivé nálady konců anebo uvažování o skončení mnoha ranchů... Já nehodlám skončit.
Právě jsem na menší dovolené s mamkou, prošli jsme již mnoho zámků jako Jemniště a Konopiště, zítra se chystáme na Blanickou horu a CHKO s ní souvidející. Já, milovník přírody, se velice těším. Musím uznat, že v okolí Vlašimi, kde jsme ubytovaní, je příroda a krajina překrásná. Další významný bod, který rozhodně stojí za poznamenání, je obec Trhový Štěpánov, kde sídlí významná česká dostihová stáj RABBIT Trhový Štěpánov. Byla jsem nadšená, když jsme kolem jejího areálu projížděla!
Ale nyní již k hlavnímu tématu článku. Na místo jsme přijeli již včera, ale pravá fotící nálada mě přepadla až dnes. Ráno jsme vyjeli směr zámek Jemniště, kde byla zdokumentována většina Světluščiných a Amírových fotek. Ranní návštěva byla velice příjemná, protože jsem byla na celém nádvoří sama a nerušeně jsem vytvářila konečně promyšlené snímky, jelikož se mi objekty jako modely fotí na veřejnosti špatně. Odpoledne následuje Konopiště, kde mě bohužel zklamal foťák a hlásil skoro vybitou baterku. A navíc mnoho návštěvníků. O pár snímečků jsem se však pokusila. Nazávěr jsme nečekaně zavítali do Zruče nad Sázavou, kde byla opravdu přenádherný zámek. Docela mě mrzí, že jsme neuskutečnili prohlídku na něm. Kldině bych to vyměnila třeba za Jemniště, ikdyž, to by nebyly ty Světluščiny fotky :).
Zítra se jede do té Chráněné Krajinné Oblasti a odpoledne domů. Čekejte další článek s fotkami ;).
Zatím se mějte.
Areál stáje RABBIT Trhový Štěpánov, web: http://www.rabbit.cz/index.htm

Rabbit Well, můj oblíbený koník a jeden z nejznámnějších a nejúspěšnějších koní z této stáje.

Ameer Al Asmar na zámku Jemniště.
Celé album naleznete zde: http://zlatapodkova.rajce.idnes.cz/Svetluska_a_Amir_na_zamku
Musím podotknout, že jsem si dovolila přidat i pár fotek "bez-modelových" :). Nevím, jestli se s nimi vůbec mám chlubit, však ta kompozice, občas i ostření a barvy někdy nejsou zcela vyladěné, ale myslím si, že některé fotky jsou celkem hezké. Naleznete zámek Jemniště, Konopiště a Zruč nad Sázavou, nějaké krajinky, zámecké parky a zvířátka z různých míst. Také tzv. Superměsíc ze včerejška, tetina pejska Džetíka a samozřejmě Fearless Firefly s Ameerem Al Asmar.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.